آواز آسمانی

دوستی همان کهنه شرابیست که هر چه بماند ،مستی آن بیشتر می شود.

آواز آسمانی

دوستی همان کهنه شرابیست که هر چه بماند ،مستی آن بیشتر می شود.

عشق چیست ؟

ای‌ که‌ می‌پرسی‌ نشان‌ عشق‌ چیست‌ ؟

 

عشق چیزی جـــــز ظهـور مهــــر نیسـت 

 

عشق یعنی ، مهــــر بی امـــا ،اگـــر 

 

عشق‌ یعنی‌ رفتن‌ با پای‌ سر
 

عشق‌ یعنی ، ‌ دل‌ تپیدن‌ بهر دوست‌

 

عشق‌ یعنی‌ ، جان‌ من‌ قربان‌ اوست‌
 

عشق‌ یعنی‌ مستی‌ از چشمان‌ او

 

بی‌لب‌ و بی‌جرعه، بی‌می، بی‌سبو
 

عشق‌ یعنی‌ عاشق‌ بی‌زحمتی‌

 

عشق‌ یعنی‌ بوسه‌ بی‌شهوتی‌

دکتر مجتبی کاشانی

نظرات 1 + ارسال نظر
امید یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:33 http://tarighatehagh.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارید (البته همه قسمتاشو ندیدم) بایه مطلب جدید باعنوان"پیامبرصلح و رحمت چراگردن میزند"در خدمتتون هستم .. فکر میکنم مطلب جالب وجدیدی باشه. خوشحال میشم باحوصله تشریف بیاریدو مطلب و تااخر مطالعه کنید.البته خواهش میکنم اگه تشریف اوردیدمطلب: مکانی برای فهم همه چیز:ومطلب"چراوبرای کدام فاطمه عزاداری میکنم؟."روهم حتما بخونید



سلام ممنون عزیز موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد